כפתור whatsapp

THE BLOG

The Blog Left Decoration The Blog Right Decoration

רובין שארמה כותב על חלומות ויעדים

06/11/2019
רובין שארמה כותב על חלומות ויעדים

 

את רובין שארמה, מחבר רב-המכר העולמי, "הנזיר שמכר את הפרארי" (ורבי מכר נוספים היוצאים בארץ בהוצאת "כתר") ופילוסוף מודרני שמתרוצץ בעולם ומרצה בפני אנשים איך להגשים את עצמם הכרתי לפני כעשור. 

 

הייתי הכתב הראשי של "טיים אאוט תל אביב"  ובמשך שבוע ימים הייתי צמוד אליו. זה היה שבוע מעורר השראה. האיש קם מדי יום בחמש בבוקר, מתרוצץ ללא הפסקה ומנסה לשפר את העולם. ביליתי, בין השאר, בסדנא שלו בה ביקש מאיתנו לשלוח לעצמנו מכתב אישי שזורע בנו מוטיבציה. לאחרונה מצאתי את המכתב הזה. עשר שנים חלפו וביצעתי את כל המשימות שהצבתי לעצמי.

 

לאחר מכן התאחדתי עם שארמה במסגרת ראיון ל"ישראל היום". בתחילת השבוע הוא עיין בבלוג "הרשימה" וביקש לפרסם את המאמר הבא שאולי יתן השראה נוספת לכולנו לכתוב רשימות ולבצע אותן.

 

מאמר מאת רובין שארמה:

"איזדור שארפ הקים חברה קטנה בשם "ארבעת העונות" עם מלון אחד בלבד בשנת 1961. הוא עשה את מרבית העסקאות שלו בלחיצת יד בלבד. דבר אמת וכיבד את המילה שלו. עשה עבודה מצוינת והציעה תמורה נאה עבור הכסף של האורחים. ובכן, דברים טובים קורים לאנשים שעושים דברים טובים. (משפט מפתח שיש לזכור).

רשת בתי המלון "ארבעת העונות" היא כיום אחת מהרשתות הכי מצליחות בעולם ולאחרונה הבעלים שלו קיבלו הצעות רכישה מענקים כמו ביל גייטס ואחרים. חברים וקולגות של איזי  אומרים ש"הוא ראוי לכל הדברים הטובים שקורים לו". הוא ראוי למאות המיליונים שעשה ולסיפור הסינדרלה שקרה לו.

מה למדתי ממעקב אחרי הסיפור שלו?

1. תתמיד בחזון /חלום שלך. מרבית האנשים מרימים ידיים באמצע הדרך ומי שמתמיד ודבק במשימה שלו יגיע ליעד שלו בסופו של דבר. החיים מתגמלים את המתמידים. זה חוק.

2 היצמדו לערכים שלכם. בעולם שלנו בו הכל קורה כל כך מהר נורא מפתה לשחק את המשחק בדרך הקצרה. איזי לקח את הדרך הארוכה, בנה מערכות יחסים עם אנשים והגיע ליעד שלו. לא היה אכפת לו אם בדרך היו אנשים שלא האמינו בדרכו.

3 דברים קטנים הופכים לדברים גדולים. החלום של איזי התחיל בקטן. הוא היה מחויב לזה מדי יום. התחייבות יומית לחזון שלכם תהפוך אותו בסופו של דבר לדבר גדול.

 

תאמצו את המודל של איזי ולא משנה מה אתם עושים היום. החוכמה במנהיגות היא להנהיג את עצמכם ליעד הסופי שלכם. וזה לא משנה מה הטייטל או הגיל שלכם – אלא מה החלום שלכם ובעיקר מה המחויבות שלכם.

 

שלכם, רובין שארמה

הרשמו לניוזלטר שלי

וקבלו 10% הנחה לרכישה באתר :)

Success Decoration Success Decoration Success Decoration

ההרצאה כבר לא במלאי

להמשיך לחנות לחץ כאן

הורדת הפרקים

לקבלת הפרקים הראשונים לכתובת המייל

Success Decoration Success Decoration Success Decoration

הפרקים הראשונים

מיד יישלחו אליך למייל

אנחנו רק אורזים יפה שלא יתקמטו

*לא הגיע? חפשו בספאם

לחזרה לקטלוג הספרים

למחוק את החלום?

Success Decoration Success Decoration Success Decoration